Selviinurr evet canım.bizzat o kişi benim 😇 15 senedir epilepsi hastasıyım ilk sene iki kez nöbet geçirdim yani neredeyse 15 seneye yakın zamandir nöbetim olmadi tegratol kullaniyorum ilac azalmasına gidildi nöroloji doktoruyla ortak hareket ederek 1 yıl öncesinden hamile kalmadan önce yani folikasite başladım ki ilacın etkisini azaltsin diye zaten hamile de kalamıyordum son anda kendiliğinden hamile kaldım öncesinde qsilama vs herseyi yaptırdım tup bebege kadar geldim ki bi baktim hamileyim neyse nöroloji doktoruma hemen gittim ilacimin dozunu düşürdü ve az bi şeyde hemen gel dedi folikasitide doğuma kadar kullanacaksın dedi oyle de oldu doğuma kadar kullandim normal doğum.yqptim Allaha şükür ve suni sanciyla 🤭 2 gunde anca doğurdum nst de düzensiz hareketler görülünce yatısim yapilmisti neyse emzirirken de kullandim ilacimi asla kesmedim herhangi biseyde olmadi çok sukur şuan ikinciye hamileyim ama bunda öncesinde folik asit kullanmadım çünkü sürpriz oldu bu bebegim 2 aylıkken ogrend hamile olduğumu ve ilacimi ailevi nedenlerden ötürü stresten dolayı aksattim içemedim düzensiz kullandim kontrollere gittim doktor bu sefer sık sık çağırmadı zaten şimdilik normal gözüküyor hersey doğmasını bekliyorum bakalım detaylida da bi sıkıntı cikmadi çok şükür şimdilik böyle kuzum 😍 atarsa 39.4 uz bu arada