busratada doğumu bilmem oraya gitmiyorum ama bir kez acile gittim kesik için dikiş attılar hem çok pahalı hem de bi değişik geldi bana rapor istedim onu bile vermedi yarın gelin alın diyor h.sonu diye ki diğer hastaneler veriyor anında. Tabi gittiğiniz dr dan memnunsanız bilemem