merhaba ben 9 haftalık hamileyim ama kasık ve bel agrısıyla hastaneye gittim bebegim gayet iyi cok şükür ama doktor ağrıların cok oluyorsa progestan 100 mg yazalım iyice tutuunsun dedi doktorum şuan agrım yok iyim gayet devam edip etmemekte kararsız kaldım fikirlerinizi bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim. şimdiden teskkür ederim.