Kızlar merhaba 🌸yarın 9+3 olacağım. İlk gebeliğim büyümedi kürtaj oldum. Bu ikinci gebeliğim ve bu süreçte dizanteri de oldum. Aşırı yorgunluk halsizlik gerginlik var ki. Gerçekte biraz zor süreçlerden geçebiliyoruz. Allah bütün hamilelere güç kuvvet versin gerçekten.