Kızlar 38+0 günlük hamileyim. Bebek bir hafta önde çatımın üst kısmında darlık ve 1 parmak açıklığım var. Doktor normal doğum için 40 haftaya kadar bekliyoruz ama böyle giderse bebek daha cok kilo alacak diyor. Yani normalden yine sezaryene dönecek kendi isteğimle bugun sezaryen mi olsam direk dedim doktor da sen bilirsin cumartesi tekrar bakalım kilosuna ve açıklığa duruma göre sezaryen günü veririm dedi. Kafam cok karışık normal için bekleyip sancılar çekip cocuk ordan cıkamazsa dikiş falan atılırsa sezaryen gibi olacak hem cabuk toparlanamıcam hem de Allah korusun bebekte sorun olabilir çıkarken darlıktan dolayı. Cok kararsızım suni ile normal başlatılmasını istesem mesela nasıl olur ilk hamileliğim gerçekten etrafımda herkesin kötü hikayesi var size danışmak istedim yardımcı olabilir misiniz siz olsanız ne yapardınız ya da yaşamış olan varsa yazabilir mi