aysenihat
Yani ben ayda bi paket ve koltuk altı için gidiyorum canım tüm vücut içinde 3 ayda bir falan gidiyorum çünkü hemen uzamıyor. Şuan 26+3 haftalığım. Zaten sürekli ağdaya gidiyordum hamilelikten öncede. Hamilelikte de devam ettim baya rahat oluyor. Ama doğum zamanı nasıl olur bilmiyorum bakalım eğer herşey yolunda giderse son zamanlarda üç hafta da bir gitmeyi düşünüyorum ki sürekli temiz olsun yine de bakalım hayırlısı🤲☺️💜