Merve1966 aliyeozdemirr Bende kullandım açılmamı hızlandırdı doğumum güzel geçti yapmanız gereken doğum yapacağınız gün açılmalarınız sancılarınız varken Meryem ana otunu suya koymak ve yA yakınlarınızdan ya da kendiniz Meryem süresi Yasin suresi vs okumak sonrası oluyor zaten
Huris66 aliyeozdemirr Meryem Ana otunu bende kullandım . Suya koyduğumuzda o sudan içmek lazım rahmi yumusatiyor o su
garatt35 aliyeozdemirr doğum başlatma değil ama doğumu kolaylaştırmak için kullanılıyor ben de ilk doğumum da yaptım ama maalesef kap küçük geldiği için tam açılmadığı için mi nedir benim de 18 saatte 7cm anca açılma oldu 😁 bol suya geniş kaba koyun benim gibi tıkanmayın 😁😁
AESahin aliyeozdemirr bende sipariş ettim henüz doğum yok ortada ama gebeliğim riskli geçiyor 38 haftada suya koyup okuyup niyet edecem suyunu içeceğim hayırlısı ile başlar inslh
Vildan_nn Ben kullandım ve inanın sadece inançla ilgisi var eğer gerçekten inanırsan faydası var. Ben onun sayesinde normal doğumum bı nefeste geçti hiç bişey anlamadım ☺️
Suleasyaa Doğumu başlatmaz başlayan Doğumu hızlandırır kolaylaştırır canim. İnanç ile alakalı bende yapacam çevremde herkes yaptı kolay doğum yaptılar