Pinarbeki inanın 3 doktora sordum hatta 1-2 ay sonra bir daha gitsem mi detaylıya dedim. ama gerek görmedi doktorlarım. kalsiyum birikmesi olduğunu ,bebeğin kalbi güçlendikçe yani kendi kendine olması gereken hıza ulaştığında birikmenin geçeceğini söyledi. ama belli bir zamanı yok. belki geçti belki doğumdan sonra geçecek tam bir tarih veremiyorlar. ama doğumdan sonra yine de baktırıcam.
aynı şekilde ilk oğlumda da böbrek genişlemesi vardı ultrasonda. yine tek başına bir şey ifade etmez takipte kalıcaz dediler. doğduktan sonra belli aralıklarla ultrason çekimlerini yaptık ve 1 yıl içinde tamamen düzelmişti. ben bu dönemin bebeklerinde bu tarz şeyleri çok duyar oldum. sağlıkla kucağımıza alırız inşallah