Gizce23 Melek_55 yeni düşük yaptım ama doktorum 2 sıne kadar olmazsna adet test yap dedi dayanamadım erken yaptım
Busra_95 Gizce23 canım bence sen bi daha test yap çok hafif çizgi çıkmış eğer negatifse bile vücudun seni gebeliğe Hazırlıyor demektir
Busra_95 Gizce23 bende de 3 ay önce olmuştu erken gebelik testi yapmıştım pozitif çıktı ama embriyo kaliteli olmadığı için kendini geri bırakıyormuş doktorum 1 - 2 aya kadar hamile kalırsın demişti dediği gibide oldu bir daha test yap istersen canım
Beyzabcr Gizce23 çok ama çok silik bende gördüm ama bu anlamlı değil bence. Bi kac gun sonra tekrarla. Sana tavsiyem su sıralar kanda aldırma dusuk geliyo çok kafası karısıyo insanın. Yipraniyosun varsa vardir zaten dikkat et sen kendine yeter olacağı varsa olur. Adetin 10gunu gecsin anca öyle emin olabilirsin
Ozgekdr Benimde öyleydi ilk testim zor gözüküyodu, hemen kan verdim. Şuan 30 haftalık oldum çok şükür 🤗 gözünüz aydın kan verin hemen
KkubraOz Gizce23 yaa bende bugün bu testten aldım en iyisi diye benimde böyle çıktı adetim 6 temmuz. Kan verirseniz haber verir misiniz burdan
Gizce23 KkubraOz merhaba şimdi gördüm mesajınızo kusura bakmayın sonrasında kan testi yaptım 02 cıktı ama sonrasında adet oldum suan takvıye ve doktorumun verdıgı kürle devam edıcem siz adet oldunuz mu umarım olmamaıssınızdır :))
KkubraOz Gizce23 ben de adet oldum malesef 😔 baya da üzüldüm bu defa ama kısmet işte. Umarım bu ay güzel haberler alırsın 🥰