Merhabalar 😊
Doguma 59 kg girdim ve 10 gün icinde 51 kg kaldm. Zayıflamak istemiyorum.
Emzirdikce zayıflıyorum sanırm.
Neler kilo yapar acaba nasıl tutarım acaba kilomu? Birde istahım iyice azaldı emzirme doneminde önerebilcegnz ilac takviye vs varmı? 😊