Burcu2012 Kızlar SGK ile telefonla görüştüm ama bizzat görüşmeniz gerekiyo dendi sgkda çalışan veya tanıdığı olan var mı bi sorsa özel hastane en fazla ne kadar ücret alabilir bizden
Hatunnn Burcu2012 canm sgk nin sitesinde hastane ve doktor olarak sorgulama ekrani vardi oraya bi bak istersen
Burcu2012 Hatunnn baktım canım ama bunu hastaneye nasıl kabul ettiricem 2 Bİn dediler bana ama o sitede 1300 cıktı en fazlq
Burcu2012 Ummi ama işte devletin hastaneye ödediği paranın en fazla 2 katını alabilirmiş bide ekstralar bana da 2 bin dediler ama sgknın sitesinde en fazla 1300 cıktı
Hatunnn Burcu2012 soyle biliyorum once hastaneden fatura istiyorsunuz faturada sgk fiyatini cikarmak zorunda kaliyorlar ama bilmeyenler once odeme yapiyor odedigi tutardan fatura kesiyor hastane ozaman itiraz edilmiyor.
BusRAmazan BN 3500 odedim sezeryan için normal doqumda 3000 demişlerdi. ama diğer başka bi özel de sezeryan olmuş arkadaş 2500 e
Burcuuuuu Bende Konya da özel bi hastaneye gidiyorum normal 1250 sezaryen 1500 dediler. Ama bakalım...