nrysr Yarın 30 haftalık oluyoruz. Göğüslerimden ilk sıvı 17 haftalıkken gelmişti. Ara ara oluyordu ama son günlerde sürekli oluyor. Bu kadar çok olması normal mi? Yaşayan var mı? Doktorlar erken doğumla alakası olmadığını söylüyor.
Serpilbb nrysr alakası yok canım erken doğumla benimde 19. Haftada gelmişti ilk ara ara gelir 31. Haftadayım. Onun gelmesi iyi birşey süt hazırlıyor göğüsler sorduğum ebe öyle demişti 😄 bazılarını. Hamile kalır kalmaz gelirmiş bazılarının hiç gelmezmiş korkulacak bişey değil yani
nrysr Serpilbb anladım, teşekkür ederim☺️ Normal olduğunu biliyorum ama çok sık gelince aklıma takıldı.