cennetkokulum_ Hanımlar merhaba 13+4 hamileyim şiddetli bir baş ağrım var ağlama nöbeti geçirdim tansiyonum düştü duş aldım biraz iyiyim ama hala başımın ağrısı geçmedi ilaç da içemiyorum nasıl geçer bi tavsiye verebilir misiniz?
Hayalplt Baş parmağı arası ile işaret parmağı arasındaki boşluğa nane yağı ile masaj yapabilirsiniz yada varsa sarı kantaron yağı ile ense boşluğuna masaj yaptırabilirsiniz bu ikisi bana çok iyi geliyor
cennetkokulum_ Hayalplt ikisi de yok malesef elimde ama tavsiyeniz için teşekkür ederim en kısa zamanda temin edeceğim inşallah