Zynpdur canım aidin salih i bilirsin belki. Kitabında doğuma yakın inşikak suresinin okunmasını tavsiye ediyor. nette araştırıp inşikak suresi ve doğum hakkında bilgilere ulaşabilirsin. Aidin hoca kitapta
"Rahimde bebeğin aldığı değişik pozisyonlar annenin sağlığı ile bağlantılıdır. Bebek, annesinin hasta organından başını uzak tutmaya çalışır. Fakat doğum sırasında Inşikak suresi okunursa, bu suredeki secde ayetiyle Hazreti Allah'tan secde emri alan bebek, rahimde ters dahi olsa, pozisyonunu değiştirir. Hamilelik süresince Inşikak suresini ezberleyen ve doğum esnasında bu sureyi okuyan kadın korkudan emin olduğu gibi bebeği de korkudan emin olur."
yazmış. Bu linke de bakabilirsin.
http://gercek-tip.blogspot.com/2009/05/hamilelik-ve-bebek-bakimi.html
Kısa bir sure zaten ama sureyi her okudugunda secde de yapman gerek secde ayeti geçiyor :)
Rabbim hepimize hayırlı sağlıklı doğumlar versin.