@Aybebek Çatım dar olduğu için doktorum bebek biraz daha kilo alırsa normal doğum yapamayız dedi, kaç gündür normal doğurabilmek için o kadar çok uğraşıyorum ki yapmadığım kalmadı bütün tavsiyeleri denedim ada çayı kusacağım neredeyse fakat bizler ne kadar uğraşırsak uğraşalım doğum şekline ve zamanına bebişler karar veriyor... O yüzden akışına bırak ve dünyadaki en güzel en keyifli sürecin tadını çıkart, kendini yorma bu konuda, bırak nasıl hayırlısı sağlıklısı olacaksa o olsun 🙏🏻🤰🏼❤️