Herkese merhaba, doğum hikayemi sonra yazacağım, pozitif bir doğumdu, cumartesi günü bebeğimi kucağıma aldım, bugün taburcu oldum, merak ettiğim birkaç şey var daha önce epidural sezaryen olanlar kaç günde tamamen iyileştiniz? Göğüsleriniz sütten sonra şişti mi? Şişlik kaç günde geçti?