nesrin8989 Kızlar deneyen var mı ayak şişmesine iyi geliyor mu? Ben suyu günlük 3 litreye yakın tüketiyorum ama yine de ayaklarım şişiyo ara ara bu günlerde. 27+5 haftalığım.
zehranurr nesrin8989 soğuk su vücutta suyu tutar, ödem yapar. Ama ayaklarınızı soğuk suya koyarsanız iyi gelebilir
slnurn nesrin8989 36.haftadayım ayaklarım artık şişlikten acıyor. Akşamları soğuk suda bekletip yukarı uzatınca çok iyi geliyor 😊
Kuyumcu nesrin8989 benm 30 dan sınra hafıf hafıf odem olmaya basladı tuzu kestım bırde otururken ayaklarımı uzatıp onume sandalye koyup oturuyorum asagı sarkıtırsam sısıyor
Beyzan nesrin8989 banyoda ayaklarınızı sık sık Soğuksu tutarsanız kan dolaşımınızı hızlandırır ödemenizi azaltır benim de ayaklarım çok şişiyor rahatsızlık hissettiğin zaman banyoya girip su tutuyorum
nurnacar “Yarım kova suya bir fincan tuz ekleyin ve iyice karıştırın, ayaklarınızı bu su içerisinde 15 dakika bekletin. Yorgun ve şiş ayaklar için en iyi çözüm tuzlu sudur. Her gece yatmadan önce yapabilirsiniz.”
Unknown Ben de 23. Haftadayım 1 haftadır çok kötü şişiyo yere basınca karıncalanıyo ayakta çok durduğum için mi bilmiyorum tuzlu da tüketmiyorum, akşamları soğuk suyla yıkıyorum hemen etki etmiyo sanki ama sabaha inmiş oluyo 😕nesrin8989
Emirinannesi34 nesrin8989 önce soğuk suda bekletiyorum sonra ayaklarımı yüksek biyere koyuyorum o iyi geliyor sadece
Menekseyorulmaz nesrin8989 yaptım bı faydası yok şişliğe. Ama aşırı rahatlatıyor emin olabilirsiniz 😌🥰 geçmiş olsun şimdiden.
ZM11-2019 nesrin8989 kan dolaşımını hızlandırdıgı için bana çok faydası oldu zaten duştan sonra soguk su ile ayak yıkamak peygamber efendimizin sünnetiymiş