Merhaba benim ikici gebeligim 37 haftalik olduk sezeryan olcak ama doktorum hala gün vermedi iki gündür bebegimin hareketleri çok azaldı küçük kıpırdamalar var ama o güçlü tekmeleri yok yarın randevum var gidcem bide size sormak istedim bu haftalarda böylemi oluyo benim gibi olan varmı bide bu hafta doğum yapsam bebegim küvözde kalırmı acaba 34 haftalıkken 2 buçuk kiloydu şimdi nekadar olmuş bilmiyorum