Beyzamutluu Merhaba öncelikle geçmiş olsun. Aynı sorunu 5. Haftada yaşadım ben hemen acile gittim. Doktorum kahverengi kanama büyük ihtimalle içinde kalan eski bi kandır ama sonuç olarak her kanama düşük riskidir diyerek iğne ve ilaç başladı. 2 iğne oldum, sonrasında 12. Haftaya kadar progestan kullandım. Kese etrafında kanama olmaması sebebiyle de çok telaşlanmayın demişti doktorum. Kan kırmızıya dönerse hemen gel demişlerdi çok şükür tekrarını yaşamadık. Bu arada 3 ay dolana kadar ilişki de yasaklanmıştı.