MiniMiniKus Merhaba hanımlar Elimde bi kutu açılmamış IMom Omega var Alırken 3 kutu aldım simdi biri kaldı öyle Kullanan varsa mail bilgisi atsın oradan iletişime geçip göndereyim
Flztrky MiniMiniKus merhaba. Halen kullanmaya devam ediyorum. 28 haftalığım. Göndermek isterseniz alabilirim. 🙏filiztokur@gmail.com
n_elmaci Bende de bir benzer versiyonu var. Hamile kaldığımdan beri kullandırıyor doktorum. Hatta doğumdan sonrada daha geniş aralıklı devam etmemi istedi. Size söylemiş olmalı mutlaka. En çok korktuğum aşırı iştah açmasıydı ama korktuğum gibi olmadı 😊
MiniMiniKus n_elmaci Bana da ilk üç ay kullanmamı söyledi 2 kutum bitti şimdi başka ilac a geçtik O yüzden elimde 1 kutu kaldı /:
n_elmaci MiniMiniKus Flztrky tam dicektim belki ihtiyacı olan olur diye eczaneye ya da sağlık ocağına verin diye 😊
MiniMiniKus Minikkelebekrg Kusura bakmasanız üstte ilk yazan arkadaş a ulaştım Hakkınızı helal edin lütfen :/
Deserya22 Ya bu omeganın nasıl alınması gerekiyor yani aç tok yemekten ne kadar sonra falan. Faydasını tam görmek için sorayım dedim
MiniMiniKus Deserya22 Ben akşamları yatmadan içiyorum Aç hiç içmedim şimdiye kadar ama saati de yok Hergün aynı saatler içerisinde içebilirsiniz