BuseTrkhan Kızlar 12 haftalık hamileyim ama beslenmemi ilk trimester da düzenli yapamadım sürekli bulantı kusma 🤢 kokulardan tiksinmem etrafımdaki insanlar hiç yemiyorsun tarzı konuşuyorlar çocuğun gelişmez büyğmez bende vicdan azabı çekiyorumm 😔😔
DuyguEyupoglu BuseTrkhan İlk üç ay beslenmenin bir önemi yok asla kendini suçlu hissetme bebek şuana kadar senin depolarından beslendi bu yüzden gelişiminde bir sıkıntı olmaz üç aydan sonra asıl beslenmek çok daha önemli ❤️
Gulsummldr Ayy. Bende kendimi çok kötü hissetmiştim. Çevremdekilerde cabası. Yemezsen gerizekalı olur diyen bi kaynanam bile var. Ama hiç korkma. 13-14den snra senden beslenmeye başlıyo bebiş. Cok geçmiş olsun
Dilekerkan0705 Kendini hiç suçlu hissetme bende üç ay bişey yiyemedim uykudan gözümü açamıyordum zaten 😂bebek depolarindan kullanıyor zaten ilk aylarda o kadar az ki alması gereken besin miktarı. 12 haftadan sonra bulantın da olmaz düzeltirsin yemeni yavaş yavaş