Kamtug Merhaba ben düşük yaptım 11 gün önce beta 180di bugün 160 çıktı düşmüyor hala kahve rengi akıntım var arada ağrılarım oluyor. Sizde yaşadınız mı bu durumu? Geçe doktora gideceğim içim hiç rahat değil
Serpil36 Kamtug merhaba şuan aynı durumu ben de yaşıyorum 15 gün once 95 di şimdi 73 beta hcg değeri. Kimyasal gebelik yasadim ben de 15 gün oldu kanama da oldum fakat hala sıfırlanması. Siz de son duurm nedir doktorunuz ne dedi