30 haftalığım normalde özel hastaneye gidiyorum bugün devlet Hastanesinde muayne oldum suyu sınırda dedi artarsa nolur dedim erken doğum olur dedi korktum. İkinci hamileliğim ilk doğumum erken olmuştu suyum gelmesiyle 33 haftalıkken. su fazlalığı niye olur bu durumu yaşayıp erken mi doğum oldu ?