Glcn22 Güzel hamiş&anneler hastane çantasını ne zaman hazırlamaya başladınız ve kıyafetleri ne zaman yıkadınız 🤦🏻♀️ 31 haftalık olucam ne zaman yıkasam hazırlasam kararsız kaldım 😩 birde sıvı deterjan kullanmayın diyolar siz nasıl yıkadınız
Bdh6445 Glcn22 ben 36 haftalik oldum yeni hazirladim ama 33 34 gibi kiyafetlerini yikayip utulemistim siveno kullandim sivi deterjan memnunum simdilik
Lulemom Glcn22 30. Hafta yıkadım. Valiz sorunum olduğu için daha hazırlamadım ama haftaya 33. Haftalık olucam. O zaman valizi de hazırlicam. Siveno kullandım deterjan olarakta. Temiz içerikli.
_SeReNn_ Glcn22 riskli bir gebeligim olmadıgından dolayı biz 34+2 de hazırladık yıkadım ütüledim ve kaldırdık ben normal sıvı deterjan kullandım ekstra bebek deterjanı almadım çünkü hepsinde kimyasal madde mevcut ne yazık ki..
Beyzan Glcn22 31. Hafta bence ideal anca ütüleme kurutma olur. Benim 32 de çantam hazirdi kafam rahatti yalnız kim sıvı deterjan kullanmayin diyor 😃 ben doğal katkısız olanından aldım mis gibi temizledi.
r-prenses _SeReNn_ aynen bende 32.haftada hazırladım, zaten bir günde yıkıyorsun kuruyor birde ütülüyorsun vakit almıyor yani ekstra deterjan bende almadım sıvı deterjanla bebek programında yıkattım
Glcn22 Bdh6445 beni en çok korkutan ütü havalar çok sıcak 🤦🏻♀️ sevilmeyen bir aktivite ama bebişlere olunca aşkla ütülenicek 💙
Glcn22 Beyzan etrafımda bir kaç kişi bebek o kokuyu almasın sıvı deterjan koyma dedi ama onsuz da yıkanmaz 🤦🏻♀️
Beyzan Glcn22 elbette gidip kokulu kimyasal olanla değil de imkan varsa bütçenize uyuyorsa katkısız olanlardan alabilirsiniz
_SeReNn_ Glcn22 evet canım her an doguma hazır olunması gerekiyormuş 30 dan sonra ne kadar aradan çıkarırsan o kadar avantajlı ütülemek biraz ugraştırıcı ama zevkli oluyor 😊
zehranurr Glcn22 ben 28 haftalığım yıkadım temiz bir hurcun içinde bekletiyorum şimdilik bi kaç eksiğimi tamamladıktan sonra ütüleyip çantamı hazırlayacağım. Sıvı deterjan olarakta green clean kullandım
Glcn22 zehranurr en güzelini yapmışsınız aradan çıkartarak sonra ağırlaşınca zor oluyor şuan bile zor sürekli yatmak istiyorum
[silindi] 37.haftadayım dün yıkadım bugün çantamı hazırladım ama siz benim kadar geç kalmayın cidden zor oluyor ağırlaşınca.
Glcn22 _SeReNn_ olmaz mı ütüden nefret ediyorum ama aşkla ütüleyeceğim 💙 bir an önce yerleştirmek istiyorum herşeyini 💙
Redpepper Riskli gebeliğim var şuan 28 deyim, annemle bugün başladık yıkamaya, 2 güne biter galiba sonra da hastane çantasını hazırlar bitiririz kısmetse. Ben green clean baby deterjanla yıkadım