Umranari Bn sezeryan doğum yapalı 27 gün oldu çok şükür hafif göbeğim kaldi 2 kilo fazlam var şuan hamile olmadan önceki halimle 63 ile hamile kalmıştım 78 ile doğum yaptm çok şükür çabuk verdim çünkü yememe çok dikkat ettim sadece süt yapan şeyler içtim sürekli çorba içtim katı yememeye çalıştım zaten abur cubur yok hamur işi yok ekmek yok ha bide sezeryan dan 5 gün sonra karnımı sıkıca sardım gün içinde çünkü korse ılkde olmadı göbeğim çoktu daha son 1 haftadır korse takabiliyorm yeni yeni olmaya başladı ama onuda az kullaniyorm dikiş yerime geliyor eğilirken açıyor ama onun dışında iyi gözünüz korkmasın yemenize dikkat edip karnınızı sarın inşlh hemen iner karniniz