Kızlar yeniden merhaba.Dün doktora gittim 18 aylık kızım durmadı odaya kucağıma alarak girdim(evde de mecbur kucağıma aldığım oluyor bebek nihayetinde).Doktor ultrasonla baktı her zamanki ölçümler vs yapıldı gayet normal her şey,en son rahim ağzı uzunluğunu ölçtü 37 mm gördüm,bir şey demedi bebeği de fazla kucağına almamaya çalış erken doğum istemeyiz dedi.Normalde hep 4 üzeri çıkardı o yüzden sormakta aklıma gelmedi ama sancılarım da oluyor.Sizin kaçtı bu haftalarda acaba ?