Merhaba güzel hanımlar
Bi kaç güne doktora gideceğim zaten ama fikri olan paylaşabilirmi diye yazıyorum dün temizlik yaparken dolaplar pencereler sandalyeyle in çık zorladm mi bilmiyorum bi ağrı girdi sol bacağımı çekiyor yürürken aksiyorum ağrı kesici krem falan sürdm ama bana misin demedi
Sizce bu nedir nasıl geçer doğuma kadar kalır mı ?