Bebeginizi beklerken sizi neler bekler’i okuyorum. Orada soyle yaziyor. Nasil bebekler dogduktan sonra huysuzlaninca kucagimiza aliriz pispislar hareket ederiz, sakinlesirler. Karnimizda da durum ayniymis. Biz hareket ettikce bebekler karnimizda salindigi icin daha sakin olurmus. Genelde yururken de tekmelemiyorlar zaten. Ben 24. Haftadayim bunu okuduktan sonra fark ettim gercekten hareketsiz oldugum gunlerde daha cok tepiniyor :))