Syma-ma gizemrahhh ay 10 çocuktan 6 sı liya 😁 ben olsam şimal kullanırım. İleride hep aynı isimler olacak çocuğumun ismi farklı olsun isterdim 😄
gizemrahhh Syma-ma evet onu bende düşündüm çok teşekkür ederimm zaten en çok şimalden yanaydım sizlerin yorumuyla daha çok netleşiyor🥰🥰
brcozdmr-068906 gizemrahhh anlamı guzel olan hangisi ise o olsun bence Liya hatırladığım kadarıyla sabırlı en sabırlı tarzında bi anlamı vardı.İsim gelecegini hayatını etkilediğini unutmayın kızlarımın adı Elif ve Eyşan simdi oglum olcak onun adıda Murat olcak ☺️☺️
Olyb brcozdmr-068906 Liya’nın gerçek anlamı bu değil. Sabırla ilgili anlam tamamen uydurulmuş ne yazık ki. Aslında sudan uzak olan yer demek Liya.
CgladaP Ben şimal i çok beğendim 🥰 benimde ilk kızım Ada Lavin diğeride kız olursa Ela Derin olcak inşallah