Seva_aa merhaba kizlar sinovac asisi olanlara avrupaya gidemezlermis acaba bu konuda birseyler biliyormusunuz?
Syma-ma Seva_aa daha neler duyacağız bakalım. Aşı şirketleri kazanana kadar zorbalıklara devam edecekler.
Celiklibusee Seva_aa artık dünya sağlık örgütü onayladığı için yavaş yavaş sinovacı bazı ülkeler de kabul ediyor, ama avrupa ülkeleri için şuan açıklama yapılmadı diye biliyorum
Seva_aa evet bende avrupada yasiyorum ailem sinovac oldu ve suan olmaz diyolar ama bazi ulkelerde daha yeni basladi pfizer her kes kendine uygun olan asiyi savunuyor artik cok can sikiyolar
Seva_aa Nuray58 iste anlamadigimiz zaten ne oldugunu bilmediyimiz seyleri yaptirdik bari olana bir saygilari olsa