Handemre
Kızlar merhaba bende tattım sonunda bu güzel duyguyu☺️ 36+5 4 temmuz sabah 6 da bir anda suyum gelmeye başladı ben tabi o sırada şoklardayım okadar hızlı geliyordu ki korku sardı hemen hafif bir duş aldım ve eşimi uyandırdım yüzündeki ifadeyi unutamam😂 Hazırlandık doğru hastaneye bu arada hala suyum gelmeye devam ediyordu nöbetçi doktor ultrason ve alttan muayene sonrasında suyun tamamen bitmiş Bebek makat geliş ayrıca 4 cm açılman var hazırlandığımız anda Doğuma giriyoruz dedi. Ben tabi heyecandan ölücek gibiydim sancı çekmişim haberim olmamış Allahtan bebeğim su bitimi iyice sancı vermedi diye dua ederken zorlamaları başladı🤦🏻♀️ Sonra damar yolu açıldı annem ve eşim ile vedalaştık tabi yoğun duygusal sahneler oldu 🤭 Ben endişe ve heyecanla girdim ameliyathaneye spinialmi genelmi diye tekrar soruldu spinial tercih ettim ama biraz pişman oldum diyebilirim 🤷🏻♀️ Dokunuşları hissetmek sorun değildi ama karnıma yapılan baskıyı hissetmek ağza gelen metal tadı ve mide bulantısı için ilaç 3 kere verilmesine rağmen öğürecek derecede bulantım devam etti bir taraftan doktorum öğürmemeye çalış diyor çünkü işlem yapılıyor🤦🏻♀️ Anestezi doktoru çok iyi davranıyordu iyimisin? Merak etme bak şimdi çok güzel bir ses duyacaksın diyerek sakinleştiriyordu veee en sonunda kızımın sesini duydum işte orda artık rahatladım sonra yanıma getirdiler öptüm iki kere🤗🤗 tekrar götürdüler iyimi diye sordum herşey yolunda az kaldı dediler. Ama o dikiş atılana kadar çok daraldım sanki zaman geçmedi kalkmak istedim anlatılmaz bir sıkılma haliydi baskı hissettikçe ☹️ derken bitti bir rahat nefes aldım☺️ Sonra odama çıktım ve kızımı getirdiler annemin eşimin gözleri yaşları bizi karşıladılar💕 şuan oturup kalkarken yavaş hareket ediyorum biraz ağrım oluyor ama geçer inşallah kısa zaman sonra. Darısı sizlerin başına inşallah güzel anneler 🤗🤗🤗