Adkut Haftaya Girmiş bulunuyorum. bugün doktora gittiğimde bebeğin bir hafta ileride olduğunu kilosunu 3 kg civarında olduğunu söyledi. biliyorsunuz 4 kg’ı geçince normal doğum zorlaşıyor sizce doğuma kadar dördü geçer mi kilosu normal mi sizce
aylul0 Adkut 36 haftada böyleyse bence geçer kilosu ama 4′ün üzerinde olup da normal doğum yapanlar da var. Benim bebeğim 35+5te 2590dı 😥
rosatue Adkut geçmeyebilir. Doktorum bebeklerin kilo alımı aritmetik olmaz, bi hafta 100 gram alırken diğer hafta 400 gram aldığını görmemiz mümkün demişti.
Esbebeginannesi Adkut ben de 36+5de gittigimde 3450di kilosu 2 hafta onden gidiyor. Doktor 4 kiloyu gecerse normal icin zorlanirsin yediklerine dikkat et sekerli hamurisi yeme dedi. Dikkat etmeye çalışıyorum
Hamidekskr aylul0 üzülmene gerek yok canım benimde 36 haftaligim benimde 2500 kilo 3 u geçer dedi doktor sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin allah
aylul0 rosatue bizimkinin kilosu normal evet ama bir haftada 100 gram falan almıştı benim de o yüzden moralim bozuldu biraz acaba artık az mı alacak diye
rosatue aylul0 benimki de öyle oldu. Azıcık önde gidiyordu hatta ben de giysilerini 0-1 değil de 1-2 aylık, bezlerini 2 numara almıştım. 34+2de kontrole gittim son 10 günde 200 gram almış. Biraz kalbim çıt etti.
Ates21 Adkut benimki 34 haftada 3 kiloya yakındı şimdi 35 oldum kontrlm var cuma günü bakalım benimki doğuma kadar 4 u kesin geçer sanirim