Kızlar Çatı Muayenesi Oldum Aslında Çok Zor Değil Ama Ben Kendimi Çok Kastım Biraz zorlandım Açıkçası agri oldu biraz,
Çatım Darmış Doktorum Normal Yapamazsın Dedi kemik öne doğruymuş bebek takılabilir dedi normal denesen bile çıkmaz son dakika sezaryen alınırsın dedi buyüzden
Sezaryen günü Verdi 38 +0 im şuan Pazartesi Doğuma Giricem..
Normal Dogum Çok istiyordum ilk doğumum ama olmayınca olmuyor , Sonuçta hangisi hayirlisiysa o olsun Saglikla Yavrumu kucağıma alayım Allah Olmayana da Nasip Etsin Dualarınızı Bekliyorum Bacılarım 😊🙏❤