Melhaercan benim 11. Haftadan beri var ve 16. Haftadayim sürekli kanamam var resmen kabusum oldu. İnan hayat neydi unuttum hic bir sey yapamiyorum o kadar cok seye heveslenmistim ki tabiri caizse hepsi kursağimda kaldı.. Mesela bugün çok sevdigim dayimin kizinin düğünü vardi 5 dk bile ugrayamadim. Ama isyan etmek istemiyorum evet umutsuzluğa kapiliyorum ama Allaha emanet ediyorum diyecek baska hic bir seyim yok. Rabbim yar ve yardimcimiz olsun