Simsekbebekannesi 11+5 günlüğüz ama 3 gündür göbek deliğim çok kötü acıyor varmı başına gelen acaba niye acır randovu günüme 3 gün var daha
mlkkk Simsekbebekannesi karın gerilmeye başladığı işin göbek deliğinde ve çevresinde ağrı sızı olabilir
ozge_sblr Simsekbebekannesi benim de o haftalarda oluyordu hatta ince ince kaşınıyordu. Bebek büyüyünce kalmadı ama arada kaşınır hala. Belki de içerden yırtıldığı içindir. Doktoruma sormuştum bişey olmaz bebek büyüdüğü için demişti.
Simsekbebekannesi mlkkk karnında çevresinde yok ama göbek deliginde oluyor ara sıra kcuuk kızım yanlıslikla eliyle dokundu göbek deliğime çok kötü acı hissettim