Nur_07 Aysemin54 [url=https://www.hizliresim.com/c1dxy3u][img]https://i.hizliresim.com/c1dxy3u.png[/img][/url] banada bakarmısınız lütfen 🙏🏻🌸🤍
berna0818 Burada da varmış bir cinsiyet tahmini sayfası bana da bakar mısınız kızlar 😉 https://imgyukle.com/i/oPbKN
Okaliptus Zulfiye_22 canım benim doktorum ikili taramada kız olabilir dedi. 15+1 de %80 kız ama haftaya %100 belli olur dedi😄 16+1 de yani dün %100 erkek dedi şok olduk😂😂😂
Zulfiye_22 Okaliptus öylemi hayırlı olsun inşallah Sağlıkla kavuşuruz inşallah hepimiz bebislerimize🥰♥️❤️🤗
Nur_07 Okaliptus banada 13. Hafta da kıza benziyo dedi , bir kızım var bir oğlum olmadını çok istiyoeum siz böyle yazınca umutlandım bidaha 1 ay sonra gidicem inşallah benimkide değişir 🥰☺️🌸🙏🏻🤍
gzdectk [url=https://www.hizliresim.com/f4hwold] Bizim içinde bi tahminde bulunabilir misiniz rica etsem ☺️
poyrazinannesi3547 Aysemin54 https://resimyukle.io/r/r8G3tfbnFe rica etsem bakarmisiniz neye benzettiniz? 12 +5 haftalık
Nur_07 huma2018 [url=https://www.hizliresim.com/c1dxy3u][img]https://i.hizliresim.com/c1dxy3u.png[/img][/url] banada yoeum yaparmısınız 🙏🏻☺️🤍