Gamzeinci00 Kızlar ilk doğumum sezeryan oldu sanci çekmedim hiç şu an 34+4 üm vajinamda baskı var ve karnıma yanlardan ağrı giriyo hastaneye gitmeyi gerektirecek birşey mi sizce korkuyorum şu an evde tekim birde
Tugba__- Gamzeinci00 dun akşam benimde vajinama ağlar iğne batmalari oluyordu karnımın alt tarafi ağrıyordu hafif kasiliyordu yalancı sanciydi doğuma hazırlıyor vücut kendimi düzenli değilse eğer sizinkiler
Deletedmom_5 Gamzeinci00 bi git doktora belkide önemli bisey vardır çocuk aşağıya baskı yapıyo olabilir
Gamzeinci00 minikoglumm 1 yılı geçti ama devlet Hastanesi’ne gidiyorum devlette yaptırıyorlar mi ki ikinci doğumu normal
Gamzeinci00 Tugba__- geceden beri çekiyorum bende bu gün biraz yürüyüşe çıktım karnım taş gibi oldu ağrım olmaya başladı şu an dinleniyorum inşallah geçer