Kızlar merhaba 2,5 aylık bebeğim kolik damlalar vs kullansakta ağlama krizlerimiz devam ediyor.E bebekte ya da trednyolda gaz için iyi gelen kiraz çekirdekli kemer ya da yastıklar var kimisi çok faydalı yazmış kimi gereksiz bir ürün işe yaramadı yazmış.Kullanan var mı aranızda olumlu olumsuz deneyimleri olanlar buraya yazabilir mi teşekkür ederim 🙏