Mervesonsuz Merhaba kızlar bu hastahaneye giden yada bu hastahanede doğum yapmış yakını olan var mı acaba birde Yrd.Doç.Dr Burcu aydın boyama bu ödül almış olan doktoru duyan varmı etrafından yardımcı olursanızz aşşırı sevinicem 💚
burcufrkn_ Mervesonsuz ben selma orkana gidiyorum ablam hamileligi boyunca selma omure gitti dogumunda burcu hanim nobetciydi gayet iyi gecti bu 3cude iyi doktorlar
Mervesonsuz Edabrkikra yaaa peki şey sorsam bilirmisin ben erkek ebe yardımcı hiç bir şekilde girmesini istemiyorum doğumhaneye mümkün mü
Belinayyy DenizYlmazZorlu tesekkur ederim canim. Bide bisi sorucam kac haftaliksin ve seni seker testi icin zorladi mi
Melusin Bende nur cansu hanima gidiyorum:)cok memnunum tavsiye ederim. Randevu ucreti 50 tl Gittigimde dogum ucretlerinide ogrenmistim onlarida yazayim :) Normal dogum uzman doktor 875 tl(1gece yatis dahil) Normal dogumu Yardimci docent yaptirirsa 1150 tl Sezeryan 1475 tl (2gece yatis dahil) Sezeryan yardimci docent yaptirirsa 1850 tl Gece dogumlarinda kim nobetciyse o dogum yaptiriyormus o yuzden yardimci doc veya uzman denk gelebilir fiyatlari degisir dediler Dogum aninda fotograf cekimi ve 1 gun sonra odada fotograf cekimi 400 tl Dijitallerini veriyorlar 600 tlden albumler basliyor:) Fiyatlari cok arastirmistim detayli bulamamistim ogrenmisken yazayim dedim:) 2019 fiyatlari farkli olur dediler Paket satislari yokmus dogum zamani gidiyorsunuz.
DenizYlmazZorlu Belinayyy 32+6 canım daha önce başka bir hastaneye gidiyordum şeker yüklemesi yaptırmıştım değerlerim yüksek çıkmıştı cansu hanıma başladığımda değerlerin net takibi için 100gr yükleme yaptırdı cansu hanımda ama normal çıktı Çok şükür🙏🏻
Edabrkikra Mervesonsuz instgramda goruyorum genelde bayanlarla fotolar atiyo dogumhanede erkek gormedim hic valla