Munire20 ben 40+2 deyim yalancı doğum sancım oldu. Vajinada baskı şeklinde olmuştu. Senin haftan riskli. Bana kalırsa bi gözüm derim. Benim senin haftalarında hiç vajina ağrım olmamıştı. Bu yüzden emin olamıyorum senin vajina ağrından. Bi gözük derim nts ye. Açıklık olmuş olabilir vajinada