Zemuda maşallah ne güzel bir hikaye ve yapan herkes normal doğumu öneriyor buda extra güzel 😊 Biz mazlumlar gibi bekliyoruz birşey bilmediğimizden😂 Bende en çok isteyen ve en çok korkanlardanım o lavman ve açılma muyanesini düşündükçe kaçasım geliyor🙈 Sağlıklı huzurlu bir ömrü olsun inşallah 🙏🙏