Nehir3351 Kızlar 25+3 günlük olduk bebeğimin 1 böbreğinde genişleme var dedi doktor şimdilik bi sorun yok takip edecez dedi ama ben sıkıntı yaptım bunu benim gibi bu sorunu yaşıyan anneler varmi bebek dogduktan sonra bi sıkıntı yaşarmıyiz bilgi verirmisiniz
Yeppudaa Nehir3351 benim ilk kizimda oldu canım hiç üzülme stres yapma doğduktan sonra sürekli kontrol e gotureceksin benim kizimda çok şükür şimdi iyi kendiliğinden geçti 9 aydır iyi gibi .sıra bulursam onu kontrol e götüreceğim.
Esbebeginannesi Nehir3351 23.haftada detayli ultrasonda bana da soyledi doktor. Genelde erkek bebeklerinde cok olurmus. Zamanla duzelen bir şeymiş. Takipte olunmasi gerektigi soylendi. Smdi 37. Haftadayiz cok sukur duzeldi sıkıntı kalmadi
Giz Benim bebeğimde böbrek genişlemesi değilde böbrekte su birikmesiii vardı doğunca geçer canım merak etme üzül e
Nehir3351 Yeppudaa işallah cnm çok Tsk ederim sizede çok geçmiş olsun rabbim şifa versin benimde kız bebegi
Nehir3351 Esbebeginannesi tşk ederim cnm işallah benimkide düzelir kız bebek benimki sizede çok geçmiş olsun 🙏