Herkese merhaba
2 gün önce sezeryan oldum gaz çıkarttım fakat tuvallete çıkamadım
Sizler bu durumunda ne yaptınız ? Doktorunuz ne önerdi
Ben 5 gündür hastanede yım 2 gün doğum için bekledim 3 günde sezeryan sonrası gözlem tuvalletomo yaprsam taburcu edicekler
Tek başıma kalmak durumunda kaldım eşimi hiç kimseyi yanıma almıyorlar virüsten dolayı bütün herşeyi kendim yapıyorum