Meleginannesiii Merhaba herkese,benim kiz kardeşim hamile 7 ayi bitirdi sayılır ama bir sorunu var göğüs ucu içe doğru cökük bildiğiniz ucu yok o da asiri sıkıntı ediyor emziremicem diye bu durumu yasayan var mi
Gulnurr Meleginannesiii ben yaşamadım ama doğumdan snra enjektörle meme ucuna dayayıp çekiyolar ucu öyle çıkıyomuş internetten bş bakın isterseniz
Iremburak Meleginannesiii benim öyle ama cıktı korkmasin şuan bebeğim kuvezde ama süt sagdikca pompada cikiyo yani dert etmesin
Linam2021 Meleginannesiii göğüs ucu cikartici var lansinoh un, bir de silikon göğüs uçları var onla da emziriliyor.
Suleasyaa Göğüs ucu aparatlari var eğer göğüs ucu çıkmaz ise onu takip onunla emziriyorsun sıkmasın canını herseyin çözümü var artık 😊
Melisaesndmr Meleginannesiii ebe siringanin basini kesti doğum yaptığım gün 3 emzirmeden önce gogus ucunu çekti bebek emdikcede kendi formunu buldu zaten