Rabia112 Bugün 39+3 olduk. Normalde suni ile başlatacaktık doğumu ama bir cesaret bekleyelim kilo da alsa doğururum heralde dedim. Öyle diyince de doktorum bir kür verdi içinde yok yok 😄😄 isteyenlere paylaşayım 🤩
Zynp_H Rabia112 38+6 oldum yarın 39 olacağım ve artık doğurmak istiyorum doktorum sadece hurma yürüyüş duş ve çömelme pozisyonu dedi ama yeterli olacağını sanmıyorum
Rabia112 300 ml kayısı suyu Bir bardak limon verbena çayı (Melisa çayı) İki yemek kaşığı badem ezmesi İki yemek kaşığı Hint yağı (içilebilen ben eczaneden aldım ) Bu kadar, bugün içeceğim bakayım doğurcakmıyım 😄😄😄
Rabia112 Zynp_H yapmadığım kalmadı, her gün yürümekten helak oldum, merdivenlerin içinden geçtim, yeri geldi zıpladım hafif hafif ama yoooookkk son çare bu artık bakalım 😄
Zynp_H Rabia112 ay inşallah işe yarar deneyip burda haber verseniz olur mu işe yararsa bende deneyeyim hemen yoksa fatma eli meyrem ana otu var ya onu suya koyacağım
CananAydn Zynp_H doğum sancısı başladığı zaman suya konuluyor açılma in hızlanması için. önceden koyulmasinin bı anlamı yok canım 🙈
Rabia112 Meu-19 içtim şimdi. İçen kadınların %85 24 saat içinde doğum başlatıyormuş ,😊 inşallah bende de başlar 😄
ebru23 Rabia112 bekliyorum bende ilk dogumu 40 +5de yaptim normal sancimla dogurdum kizima hamileyim zorlarsa buda bend e doktoruma sorup kullanirim
Zynp_H CananAydn aaa ben konunca suya doğum başlıyor sanıyordum 🤦🏻♀️ Napalım bekleyeceğiz nazlı kızı
ebru23 Rabia112 zaten sorun su duzenli sancin baslayinca koyucaksin ben 12 de hastaneye gitmeden koydum 520 de dogum yaptim
Snmom Haberlerinizi bekliyoruz bende 2. Doğumumu yapacağım sıcakta çok zor oluyor bir an önce kavuşmak istiyorum 🙈