Crazymom Merhaba güzel anneler.İn Şa Allah hepimiz sağsalim bebeğimizi kucağımıza alırız..Benim bi derdim var..32ci haftamın tamamlandığı günün yarını bende bi sancı başladı.İlk önce yürüyemedim hattaa.Allahtan annemler bizdeydi de iğne yaptı.fitilde koydum uzandım..Ama çokta geçmedi.azaldı ama hala şiddetliydi.sabaha kadar zor uyudum.neyse işte bu gün 3cü gün hala sancım var..ilk günkü gibi değil.çokta belli edilecek sancı değil ama var işte orada duruyo. Kan falan gelmiyo benden çok şükür.ama çok endişeleniyorum.bebek hareket ediyo bu arada..Allah doktorumunda belasını versin tatilde açmıyo telefonları..bu sancılar herkesde olur mu?nasıl geçer?
Leyla555 Crazymom Allah yardimcin olsun. Ben 34 hafta oldugumda bende de oluyordu bazen. Ama 5 10 saniye gibi geciyodu. Vucut kendini doguma hazirliyomush diyolar ama bence daha erken 🙄
Perimasali89 Crazymom nst ye bağlanmanız gerekir bence ne olur ne olmaz gerçek sancıysa ilaçla durduruyorlar çünkü benim 28. Haftada kasılmalar oldu farketmedim ama nst de sancı çıkmıştı
Twinsmom66 Crazymom canim bende 33 haftalığım pazartesi günü bel.agrisiyla gittim şancım cıktı baya zor durdurdular git bi acile nst ye filan baglasinalr
Duzenliozkan12 32 haftada benimde aynıydı ağrısı belime vuruyodu gittik doktora nst bağladılar sancim çıkmadı ama alttan muayne ettiler 2 cm açıklığım varmış erken doğum dediler 3 gün yattım iğne serum sancim durdu şimdi evdeyim 33 hafta oldu hala riskim var bebek kanala girmiş doktor eli kulağında dedi bakalım bekliyoruz
Sebiile Geçen hafta aynı şeyi yaşadım. Hamileliğim boyunca hiç bi problem yaşamadım. 33. Haftadaydım ve böyle sancılar olabilir dedi herkes. Üçüncü gün doktora gittim doktor nasıl dayandın diye kızdı. Doğum sancısıymış ve 1 cm açılma olmuş. Durduramazsak sezeryana alıcaz dedi. Allahtan iğne serum işe yaradı ama evde hep yatacaksın dedi. Sakın ihmal etme git bence doktora.