tgcgls 4 hafta 4 günlük gebeyim. Kesenin yakınında kanama ya da ikinci kese görüldü. Şuan ne olduğu net bilinmiyor. İkiz de olabilir dedi doktorum. Değerim 6111 çıktı. Normal mi 4 haftalık için?
Yamacin-Annesi tgcgls benimde öyle çıkmıştı ama tek gebelik oldu ama yinede belli olmaz hevesini kirmayayim
SusamTanecigi tgcgls belli olmuyor o ama benim döngüm 28 günde bir ertesi günü kan verdim 793 çıkmıştı
Yasoo96 Ah ah umitlendiriyorlar ama cikmiyor. Betayla pek alakasi yok. Benim de 29bin cikmisti. Herkes cok yuksek kesin ikiz dedi -ki hem babamin hem benim ikiz kardesimiz var-ama degildi 🤷🏻♀️😁 Allah gonlune gore versin insallah 🤰🏻🤲🏻
Sultancoskun Yasoo96 29 bin çıktığında kaç haftalıktın? Bende 39 bin çıktım 5 haftalıkken herkes ikiz diyo
Yasoo96 Sultancoskun 4+6 haftaliktim. Iki doktora mesaj attim. Biri kesin ikiz, biri ihtimal yuksek dedi ama sonuc malum 🤷🏻♀️😂
Yasoo96 tgcgls gormedi ki. Doktora gitmeden,betaya gore konusulanlari soyluyorum.😅Ultrasonda tek bebek gozuktu zaten. Demek istedigim betanin yuksekligi illa ikiz demek olmuyor.
tgcgls Yasoo96 2 farklı kese gördü ultrasonda fakat ikinci gördüğü şeyin kese mi yoksa kanama mı olduğunu çözemedi.
sumeyraballl tgcgls 4 haftalıkken benmde 11 bin çıktı değerim canm bizde ikiz çok vr ama tek bebek bende ikiz sanmıştm