Merhaba arkadaşlar PKOZ hastasıyım ilk aşılama sonrası 7 haftalık ikiz gebeliğim var 1 hafta önce bi damla kanamam oldu doktora gittim düşük riski var dedi istirahat önerdi progestan 200 kullanıyorum sabah akşam kanamanın devamı gelmedi dün kontrole gittim herşey yolunda dedi doktorum aspirin kullanımı hakkında sorularımı sordum kanama yoksa kullanabilirsin PKOZ hastaları için öneriyoruz dedi ama ben pek ikna olamadım zararı olur mu acaba bebeklere aranızda kullanan var mı benzer durum için