Birdeniz olabilir ama fazla ümitlenme bence benmde bir zamanlwr ikinci çizgi baya belirgindi ama gebelik yoktu idrar testi bazen yanıltabilir ki zaten bebek ilk kanda sonra idrarda belli olur bir hafta bekle snra idrar testi yap bir daha inşallah gebesindir rabbim herkese nasip etsin senn de gönlüne göre versin