Pakize_dogan Kizlar doktor vitamin falan demir ilacı var 2 haftaya yakın içemiyorum içtiğim an kusuyorum zebil olmasın diye içmemeye başladım çocuğa etkisi olur mu besinlerle karşılamaya çalışıyorum ilaçları
Siibeell Pakize_dogan ben dogru düzgün ilaç içmedim folikasit hariç doktorumda herhangi bi sıkıntın yoksa içme neticede hap ve mideyede zararı var dedi ama bunları kan degerlerime bakarak söyledi tabikide şuan için kan degerlerim biraz düşük sadece kan hapı içiyorum ama size içmeyin bişey olmaz diyemem doktorunuza danışın bu konuda
Pakize_dogan Siibeell valla vitaminleri iç dedi onalrinda kokusu zaten kusmama yetiyor bende normalde ilaç çok içerdim çok tiskindim içemiyorum midemde fıtık gastrit var zaten biraz vicdan yapıyorum ama çok gerekli bulmuyorum ilacı